Spreker & Dagvoorzitter

Spreker & Dagvoorzitter

Carola is keynote spreker en dagvoorzitter, auteur, inspirator en mentor in authentieke verbindingen. Als gevolg van een evoluerende maatschappij willen klanten verbinding en connectie voelen met merken en producten. De professional wordt een personal brand. Daarover vertelt Carola meer tijdens haar lezingen. Mensen inspireren om vanuit kwetsbaarheid de meest krachtige energie vrij te laten komen, dat is waarvoor Carola leeft. Wees je ervan bewust dat je niet hetzelfde de zaal uitloopt als hoe je naar binnen kwam. Mis het niet!

Topics:

  • Personal Branding (marketing en branding)
  • Authenticiteit, liefde en zichtbaarheid (leiderschap)
  • Motivatie & inspiratie
  • Klantgerichtheid
  • Diversiteit en inclusie
  • Ondernemerschap (want bén ondernemer) – interessant voor netwerkclubs enzo

De Keynotes op een rijtje

  • Vertel mij wie je bent – Over zichtbaarheid, authenticiteit, en Personal Branding
  • Hoe creëer je krachtige ambassadeurs in je organisatie
  • Op de juiste plek in het leven
  • Verbinden met jezelf en daarmee met de ander
  • Aandacht & Intimiteit van de juiste energie
  • Verkopen is verleiden – over hoe je een sales strategie implementeert vanuit verbinding en verleiden
  • Hoe verbind je de offline en online wereld nu met elkaar?
  • Iedereen is ambassadeur van je bedrijf!

De Keynotes

Keynote Vertel me wie je bent - Carola Rodrigues

Keynote van 45 a 60 minuten waarin Carola je meeneemt in haar verhaal over de 4 wetten binnen Personal Branding; Kwetsbaarheid, Kracht, Liefde en Leiderschap. Met mooie verhalen, pakkende voorbeelden en inspirerende tips neemt ze de luisteraar mee.

Keynote van 45 a 60 minuten waarin Carola aan de hand van 7 concrete stappen jou meeneemt in hoe je een krachtige Personal Brand creëert. Zaken als; je authentieke kern, normen & waarden, onzekerheden en passie, werknemerstrots, expertstatus claimen, killercontent maken en delen komen aan bod.

Keynote van 45 a 60 minuten vanuit Carola haar eigen, kwetsbare verhaal hoe zij vanuit een burn-out op haar 35e het roer omgooide en op zoek ging naar de juiste balans in mindset en energie in het leven. Een lezing vol inspirerende tips over het belang van rituelen, gezond leven, een positieve mindset, de kracht van mediteren en visualiseren en verbinden op een dieper level met jezelf.

Keynote van 45 a 60 minuten over hoe je op een dieper niveau met jezelf verbindt, in je privé en zakelijke leven. En hoe je daardoor uiteindelijk ook op een andere manier gaat verbinden met de ander (je collega, baas, klant en liefde) en meer dingen gegund en voor elkaar krijgt in het leven.

Keynote van 45 a 60 minuten over het belang van de juiste seksuele energie. Carola neemt je mee in haar lezing over het belang van het uitspreken van onze verlangens, over écht verbinden met jezelf en daarmee met de ander, over hoe belangrijk het is dat we grenzen durven stellen en dat we vooral met een knipoog en een lach (Weer) over seks durven te praten met elkaar. Ze roept je op om tijd vrij te maken voor jezelf, om de aandacht voor jezelf belangrijk te maken en om vanuit intimiteit met jezelf en met de ander de mooiste erotische verhalen te gaan beleven.

Na de lezing bestaat de mogelijkheid dat de deelnemers in de zaal Carola haar boek kunnen bemachtigen. Het boek: Intieme verhaaltjes voor het slapengaan.

Keynote van 45 a 60 minuten waarin Carola je meeneemt aan de hand van haar eigen ontwikkelde Social Selling stappenplan. Zij neemt je mee door het landschap dat veranderd is, anno 2022, en dat klanten niet meer koud benaderd willen worden. Hoe creëer je de juiste mindset en vaardigheden bij je commerciële mensen om niet te gaan leuren bij hun klanten, maar om de juiste klanten aan te gaan trekken?
Na de lezing bestaat de mogelijkheid dat de deelnemers in de zaal Carola haar boek kunnen bemachtigen. Het boek: Social Selling Masterclass.

Keynote van 45 a 60 minuten over de mogelijkheden die er ontstaan binnen je organisatie en je sales, marketing-en contentstrategie als je de offline en online wereld met elkaar verbindt. Laat Carola je inspireren hoe je klanten kunt verrassen, hoe je gemakkelijker klanten aantrekt die bij je passen en hoe je meer commercieel succes genereert.

Keynote van 45 a 60 minuten waarin Carola je meeneemt in haar verhaal dat iedere medewerker van een organisatie hét visitekaartje van je bedrijf is en daarmee net zo belangrijk is. Van receptioniste en schoonmaker, tot manager en directeur. Iedereen heeft z’n eigen plek in dit systeem en draagt hier evenveel aan bij. Aan de hand van inspirerende voorbeelden neemt ze je mee in dat het ook anders kan.

Impressie van Carola Rodrigues on stage

Over Carola Rodrigues

Een schrijver die zakenvrouw wordt. Een sales-en marketingconsultant die keynote spreker wordt. Als klein meisje wil Carola Rodrigues, behalve altijd buitenspelen, maar één ding: verhalen vertellen. Met woorden, intonaties en stiltes anderen meenemen op reis. Tegenwoordig is het haar werk mensen in vervoering te brengen en iets anders naar het leven te laten kijken. Mensen inspireren om vanuit kwetsbaarheid de meest krachtige energie vrij te laten komen, dat is waarvoor ze leeft.

Als gevolg van een evoluerende maatschappij willen klanten verbinding en connectie voelen met merken en producten. De ondernemer is zelf zijn personal brand geworden. Dat vraagt om zelfreflectie en investering in jezelf. Echt, authentiek durven zijn. Als auteur, spreker, coach en trainer begeleidt Carola al meer dan vijftien jaar mensen op dit vlak. Zowel online als offline. Als één van de eerste professionals zet ze de Amerikaanse methode en strategie social selling op de kaart in ons land. Ze schrijft er een managementboek over: Social Selling Masterclass (Bertram + de Leeuw Uitgevers 2016), in combinatie met een online leeromgeving.

“Het startpunt voor je personal brand ligt in zelfkennis, in weten wie je diep van binnen werkelijk bent. Wanneer je mannen en vrouwen helpt hier steeds verder op in te zoomen, breng je niet alleen hen in een transformatieproces, maar ook jezelf. Je kunt niet over normen en waarden, passies en dromen, belemmerende overtuigingen en blokkades praten als je je eigen stuk wil vermijden. Daarom heb ik altijd veel geïnvesteerd in persoonlijke ontwikkeling. En dat gaat met vallen en opstaan.”

Rondom haar 35ste levensjaar beleeft ze een doorbraak. “Ik besefte dat ik me te veel focuste op intelligentie en inhoud, me vanuit ego manifesteerde in de overwegende mannenwereld waarin ik zakelijk bewoog. Mijn zachte vrouwelijkheid, spiritualiteit en sensualiteit verbloemde ik en daarmee ging ik behoorlijk aan mezelf voorbij. Ik besloot – vanaf dat moment – lief voor mezelf te zijn, meer in balans te komen en te gaan staan voor wie en wat ik ben.” Ze doet dit met kracht en overgave en komt zo uit bij haar ware purpose.

“Ik wil met zowel geschreven als gesproken woorden mensen raken in hun hart, mensen stimuleren vanuit hun diepste wezen te leven.”

– Carola Rodrigues –

Deze zielenmissie overstijgt de vorm, sector of discipline. “Ik ben mijn vakgebied ontgroeid. Het is te klein voor alles wat in mij leeft en via mij de wereld in wil komen. De rode draad door al mijn activiteiten behelst drie termen: liefde, authenticiteit en zichtbaarheid. Liefde voor jezelf, het leven, je klanten en medemensen. Maar ook liefde voor je authenticiteit, het trouw zijn aan jezelf en dat zichtbaar laten zijn. Jezelf helemaal laten zien, want dat geeft zuivere interactie. And that’s where the magic begins.”

Carola gelooft in oprechte verbinding, in waarlijk contact maken en doet dat dus altijd en overal. In haar tweede boek, Intieme Seksverhaaltjes voor het Slapengaan, dat binnenkort verschijnt, gaat ze dieper in op pure verbinding, intimiteit, aandacht, aanraking. Hoewel haar netwerk misschien verbaasd zal zijn, is dit boek voor haar een logisch gevolg van haar persoonlijke reis. “Vroeger wilde ik journalistiek studeren, verhalen delen. Uiteindelijk ben ik breder opgeleid en werkzaam geweest in een commerciële wereld. Nu is voor mij de cirkel weer rond. Tenminste, voor waar ik nu sta. Ik heb zo’n mooie transformatie doorgemaakt en wil in alle vrijheid mijn intenties neerzetten, vanuit intuïtie en lichte energie naar buiten treden.”

Carola is keynote spreker en dagvoorzitter, auteur, inspirator en mentor in authentieke verbindingen. Als gevolg van een evoluerende maatschappij willen klanten verbinding en connectie voelen met merken en producten. De professional wordt een personal brand. Daarover vertelt Carola meer tijdens haar lezingen. Mensen inspireren om vanuit kwetsbaarheid de meest krachtige energie vrij te laten komen, dat is waarvoor Carola leeft. Wees je ervan bewust dat je niet hetzelfde de zaal uitloopt als hoe je naar binnen kwam. Mis het niet!

Boek Carola Rodrigues als uw volgende
Keynote spreker of Dagvoorzitter

Prijsindicatie

De prijs voor een keynote, lezing of presentatie ligt tussen de 3.250 en 4.000 euro. Inclusief alle voorbereidingstijd. Dat houdt in een voorbereidend gesprek, eigen onderzoek/voorbereiding en afstemming op publiek, presentatie op maat maken. Ook inclusief reistijd-en kosten. Exclusief btw.

Ben jij contactpersoon van een stichting, goed doel of school, neem dan even contact op met mijn team. Voor jullie gelden andere tarieven.

De prijs voor een opdracht als dagvoorzitter ligt tussen de 4.000 en 5.500 euro. Afhankelijk van het aantal gasten, deelnemers, de omvang van het event. Neem even contact op voor een prijs op maat.